Tävlar på nelly.com


Är med och tävlar på nelly.com :3 Rösta gärna på min sko! :D:D

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!




Allsång på skansen!

Ikväll är det allsång på skansen. :)
Jag och älsklingen ska dit fast vi åker tidigt så vi kommer vara där hela dagen.
Bland annat dessa artister kommer:
Cotton eye joe show (rednex), Timoteij, Kikki danielsson, Darin å några fler.
Ska bli riktigt roligt!
Självklart blir det att fota en hel del och så ska ja försöka filma lite med mobilen!
Ha en fortsatt trevlig natt/dag/kväll! :)
Godnatt!




Kommentera!!

JAAAAA äntligen fungerar det att kommentera igen!

Tack så mycket till blogg.se som hjälpte mig fixa det :)


Så sätt igång och kommentera:)

Midsommarafton 2010

Midsommar afton iår tillbringades i Saltsjöbo med älskling å annat folk där vi först skulle åka till en midsommarstång (det var hundförbud så vi var utanför vid en brygga) och där åt vi tårta och umgicks lite. 
När det sedan var dags att åka tillbaka så tog det en stund å sen åt vi lite Lunch. Efter några timmar så grillade vi lite gott. Senare mot kvällen spelade vi lite kubb och hade skoj, killarna mot tjejerna och killarna vann båda gångerna *suck* haha men det var kul ändå!


Jordgubbs tårta, alltid lika gott!

Maddis, Emilia & Malin sitter och väntar osv. medans Bjarne skär upp tårta.

Andreas & Matte leker fjortisar eller något medans Ann sitter i bakgruden.

Mäster fotografen Börje

Kustbevakning

Mumms!

Midsommarstång

Tyke vill upp på bryggan.

Eclipse <3

Bara för att jag älskar The Twilight Saga & Älskar Eclipse <3

Underbar musik :'7

Bara för att jag tycker att Cat & hennes vän är så duktiga på att sjunga!

Lyssna på denna så förstår ni varför..


Kommentars fältet..

Nu är det ju så, att jag flyttade ju till ny blogg med ny epost och allt för att det ej gick att kommentera.
Men nu är det samma problem! Det går ej att kommentera min blogg! Sidan uppdateras bara när man klickar på "Kommentera".


Jag har mejlat blogg.se's kundtjänst om detta och hoppas på att det funkar igen snarast!

Shopping :)

Bara för att jag är så jädrans bra ;)
Var och shoppade i fredags med älsklingen, köpte lite saker 8D

Svarta Tights/byxor från Cubus 99:-
Skor från dinsko elr skopunkten(dåligt minne) 249:-
Solglasögon från Rio 100:-
Svart T-shirt med vita tigrar från nån ute marknad  130:-
Piercing smycken från Punk Shop 19:- /st



Ny design!

Ja! Nu är äntligen den nya bloggdesignen klar! :)
Som sagt är den anpassad för google chrome och firefox, och ser konstig ut i Internet Explorer. Men hoppas ni överlever ;)
Iallafall, Visst kanske man kommer ändra lite ibland och sånt men nu får det se ut såhär sålänge! :)

Header..

Ja! Ny design som sagt, alltså ny header :)

Kommentera vad ni tycker! :)
Klicka på bilden för att se den i större format.

Tips & Tricks

Ni ser ju på denna bild att ramen på den
är inne i bilden och genomskinlig..

Jag ska försöka förklara hur jag har gjort. Självklart har jag gjort det i
photoshop, lixom, vad tror ni annars om mig? haha!

Jag använder Photoshop CS5 (engelska)

Iallafall, gå in i  "Blending options"(blanderings alternativ eller

något på svenska).
Sedan väljer du "inner glow"(inner glöd) och sen:

Technique(vet ej: Softer
Source: Edge
Opacity(genomskinlighet): 43 %
Choke(Tjocklek eller nåt ligger över Storlek): 100 %
Size(storlek): 5 px





Vad vill ni lära er? :) Kommentera så ska jag se om vi kan fixa det! :)
Technique: Softer
Source: Edge
Opacity(genomskinlighet): 43 %
Choke(Tjocklek eller nåt ligger över Storlek): 100 %
Size(storlek): 5 px

RSS 2.0



----------------------------------

----------------------------------

S T i L & F A S H i O N
♥ Stil

J E S S i C A
♥ Om Mig
♥ Självporträtt
♥ Vardag

M E D i A
♥ Filmer
♥ Musik

F O T O G R A F i
♥ Högtider
♥ Djur
♥ Natur
♥ Bakom Kameran

P H O T O S H O P
♥ Pyssel
♥ Bloggdesign
♥ Webbdesign


----------------------------------

----------------------------------

----------------------------------

Kodningen är anpassad för google chrome men funkar även i Mozilla firefox också. Men den ser konstig ut i Internet Explorer.

----------------------------------

----------------------------------